top of page
Vacancy1

Супервайзер торгової команди

Вимоги:

  • обов’язковий досвід роботи супервайзером, регіональним або територіальним менеджером від 1-го року;

  • досвід ведення переговорів;

  • знання та вміння користуватись пакетом Microsoft Office;

  • вміння створювати маршрути для торгових представників;

  • навики управління персоналом, адаптація, навчання, мотивація, ротація;

  • високий рівень організаторських здібностей, навичок ефективної комунікаці.

Обов’язки:

  • організація та управління роботою торгової команди;

  • навчання та контроль торгової команди в «полях»;

  • супроводження торгових представників на маршруті;

  • створення планів та забезпечення виконання планів торговою командою;

  • постановка та контроль виконання цілей та задач, аналіз результативності;

  • контроль дебіторської заборгованості, підготовка звітності.

Ми пропонуємо:

  • графік роботи: Пн.- Пт. з 9.00 до 18.00;

  • гідний рівень оплати праці;

  • компенсація транспортних витрат та мобільного зв’язку.

Вимоги:

  • ведення переговорів;

  • вміння будувати довгострокові відносини з клієнтами;

  • знання прийомів та методів ділового спілкування (навики переконувати та працювати із запереченнями);

  • високий рівень комунікабельності, грамотне та чітке мовлення;

  • системний підхід до роботи.

Обов’язки:

  • активний пошук та залучення нових клієнтів;

  • проведення переговорів із клієнтами;

  • напрацювання нової клієнтської бази;

  • укладання та супровід договорів;

  • виконання плану продажів;

  • контроль дебіторської заборгованості;

  • ведення звітності.

Ми пропонуємо:

  • графік роботи: Пн.-Пт. з 9:00 до 18:00;

  • гідний рівень оплати праці;

  • компенсація транспортних витрат та мобільного зв’язку.

Вимоги:

  • досвідом роботи в рекрутингу від 1 року (успішний досвід закриття різнопланових вакансій);

  • досвід проведення співбесід та відбору кандидатів;

  • досвід роботи з сайтами та соціальними мережами для пошуку кандидатів;

  • знання сучасних каналів пошуку і методик підбору персоналу;

  • грамотне усне та письмове мовлення;

  • добре розвинені комунікативні та організаційні здібності, вміння працювати в команді;

  • активна життєва позиція і позитивний настрій.

Обов’язки:

  • організація повного циклу пошуку та підбор персоналу (складання опису профілю посади, розміщення оголошення, підбір та пошук персоналу);

  • активний пошук кандидатів на різних майданчиках (сайти з пошуку роботи, соціальні мережі, месенджери і т.д.);

  • проведення телефонних та очних співбесід;

  • організація співбесід кандидатів з керівниками магазинів (відділів);

  • супровід новоприйнятих працівників та їх адаптація;

  • ведення бази даних потенційних кандидатів та підтримка внутрішньої бази даних співробітників;

  • формування кадрового резерву;

  • забезпечення високої якості процесу найму та впровадження ефективних методів рекрутингу;

  • ведення звітності по підбору персоналу.

Ми пропонуємо:

  • стабільну та вчасну заробітну плату: за результатами співбесіди;

  • графік роботи: 9:00 — 18:00 (Пн-Пт);

  • локація офісу: м. Нивки, БЦ «Bright»,  пр-т Берестейський (Перемоги), 67;

  • чудовий колектив, смачна кава та смаколики;

  • можливість кар'єрного зростання в Компанії.

Функціональні обов’язки:

  • участь у інвентаризаціях (ревізіях) торгових об'єктів (підрахунок товарно-матеріальних цінностей). 

Вимоги до кандидата:

  • досвід роботи продавцем, касиром, оператором у продовольчих магазинах (вітається); 

  • досвід роботи з проведення інвентаризацій (буде перевагою);

  • впевнений користувач ПК, знання Excel;

  • активний, відповідальний та уважний.

Ми пропонуємо:

  • стабільну та вчасну заробітну плату;

  • місце розташування магазинів: місто Києв (правий берег Дніпра) та передмістя Києва (Вишневе, Крюківщина, Петропавлівська та Софіївська Борщагівца);

  • можливість кар'єрного зростання в Компанії.

Обов’язки:

  • обслуговування  та проведення розрахунку покупців згідно стандартів Компанії;

  • приймання та викладка товару, контроль термінів придатності товарів;

  • підтримання чистоти  та порядку в торговому залі.

Ми пропонуємо:

  • стабільну та вчасну заробітну плату;

  • зручний позмінний графік роботи: 2 тижні через 2 тижні (14\14);

  • безкоштовне житло на час роботи;

  • робоча форма за рахунок Компанії;

  • широкі можливості кар'єрного росту та професійного розвитку.

Вимоги до кандидата:

  • досвід роботи (від 1 року);

  • чесність, акуратність, відповідальність та комунікабельність.

Вимоги:

  • досвід роботи (вітається, але головне вміння та бажання навчитися і бути професіоналом своєї справи);

  • вміння користуватись технологічними картами при приготуванні страв;

  • знання правил і порядку зберігання продуктів харчування;

  • активність, відповідальність та охайний зовнішній вид.

Обов’язки:

  • здійснення процесу приготування виробів по технологічним картам;

  • обслуговування покупців згідно із стандартами Компанії;

  • контроль якості та зовнішнього вигляду виготовленої продукції;

  • дотримання санітарних правил та чистоти на робочому місці.

Ми пропонуємо:

  • стабільну та вчасну заробітну плату;

  • зручний позмінний графік роботи;

  • безкоштовне житло на час роботи (у разі потреби);

  • професійне безкоштовне навчання від бред-шефа;

  • робоча форма за рахунок Компанії;

  • широкі можливості кар'єрного росту та професійного розвитку.

Vacancy2
Vacancy3
Vacancy4
Vacancy5
Vacancy6

Контакти

 

Відділ кадрів:

068 479 16 91 (Світлана)
098 67 86 93 (Вікторія)

Співпраця:
068 481 07 44 (Людмила)
Працюємо з 9:00 до 18:00

unnamed.png
bottom of page